Duitse Volksbank-hypotheek ook via De Hypotheker

De Hypotheker heeft een annuïteitenhypotheek “met zeer lage rente” van de Duitse Volksbank Emmerich-Rees in het assortiment opgenomen. Voorlopig wordt het product tot eind dit jaar aangeboden bij 16 vestigingen; bij gebleken succes wordt de distributie uitgebreid naar alle vestigingen.

De Volksbank is sinds vorig jaar actief op de Nederlandse markt via Smartfee.nl. Volgens Hypotheker-directeur Bas Millenaar (links) zijn de rentetarieven tot 0,45% lager dan bj andere aanbieders. “Daarnaast past een annuïteitenhypotheek bij de toenemende belangstelling voor traditionele aflosvormen.” Klanten moeten voor het ondertekenen van de documenten overigens wel de grens over: dat kan alleen in Emmerich.

Hypotheek Duitse bank

De hypotheken die via De Hypotheker-kantoren worden gesloten, lopen via Smartfee, die als Nederlandse vertegenwoordiger de midofficeactiviteiten voor zijn rekening neemt. Smartfee werkt inmiddels met 25 kantoren samen. “We hadden voor het verstrekken van hypotheken een budget van een kleine € 30 mln; we zijn inmiddels aardig op weg naar dat bedrag”, zegt operationeel directeur Corné Leenaars.

bron: Amweb

Phone icon

bel ons op
?????

email icon

Stuur een mail naar
?????

hous icon

Bezoek ons op
?????

Heb je vragen? We beantwoorden ze graag!

smartfee logo wit

Al 25 jaar is Corné Leenaars actief in de financiële wereld. Hij heeft ervaring in de bankwereld, bij mid-office organisaties en bij makelaars. Hij heeft zich verder gespecialiseerd in hypotheken. Er is geen hypotheekproduct dat Corné niet kent en via Smartfee kan hij de gewenste hypotheek ook bij alle partijen onderbrengen, waaronder de Duitse Volksbank. Smartfee is onafhankelijk en zal altijd kiezen voor de beste oplossing voor jou als klant. Persoonlijk financieel advies op maat. 

Adres

G. v. Nijenrodestraat 154A, Breukelen

Contact

Tel: 030 – 267 6382
Mail: info@smartfee.nl

Openingstijden

Ma t/m Vr
09.00 - 17.30

In de avonduren op afspraak

Volg ons op social media
Deel deze pagina
© Dutch media lab